HTML

palkovicsné

... a megoldás egy jó nagy belesz@rás lenne, de nehéz nem reagálni a tükörországban elhangzott dolgokra... hitványságokra reagálunk.... mi...

Friss topikok

Linkblog

Tomtin blog hozzászólás.... folytatás.... :-)

2009.10.04. 09:22 Palkovicsné

 

Palkovicsné 2009.09.28. 22:45:28

Köszi a választ! Igazad van!

Üdv!

Palkovicsné
 
 

joha 2009.10.02. 12:37:27

Hú, kicsit nem nézek be, aztán micsoda vita van itt! Szóval utólag elolvasva, a blog írójának szinte semmiben nem tudok igazat adni... Sajnálom inkább, valószínűleg nehéz a gyerekkora - annak ellenére, hogy szellemi képességei kivételesek - csakis szeretet és odafigyelés nélküli családban nevelődhet ki ilyen emberi lélek, de még nincs késő... Amiket felsorolsz hozzászólódnak ellenérvként, azokat mind magadon is meg kellene vizsgálnod, amit pedig az alvásról írsz, egyre inkább meggyőződésem, hogy TE alszol. De fiatal vagy, és ha majd csitul ez a magyar belpolitikai degeneráció, biztosan felébredsz te is. Őszintén kívánom! Olvass sokat, de ne csak a jelenleg követett ideológiád által jóváhagyott tartalmakat, hanem mindent, amiről eddig nem hallottál!
 
 

tomtin 2009.10.02. 20:32:02

Először is!
Te meghatározhatod, hogy mi az igaz, csak nem te fogod eldönteni, hogy mi a valóság, így eme mondatod a levegőben röpül.
Sajnos néha én is belebukok abba a hibába, hogy pár mondat után lélekelemzést próbálok végezni. Persze azért ilyen mélyreható dolgokat én se írok, mondok. Mondhatnám azt is, hogy szeretnél te olyan szociális körülmények között élni mint én, de nem mondom, mert nem tudom te hogy élsz. Az én részemről ez egy bántási szándéknak tűnik. Odaírod, hogy okos vagy, meg minden, meg azt is, hogy ilyen nehéz a gyerekkorod meg olyan.
Tehát úgy csinálsz, mintha mellettem lennél, és csak az én érdekem szeretnéd szolgálni, majd azzal egy vonalba, hogy én ezt elhiszem, be is támadsz, és elgondolkodok azon, hogy akkor lehet hogy igazad van. Csak annyi a baj, hogy én nem dőlök be ennek. Persze ez se biztos, lehet csak fáj, hogy a kedvenc sorozatod fikáztam, és így akarsz okoskodni. Mert a te kis kedven sorozatod bántották. Ez számomra szánalmas.
Nem, én nem az az ember vagyok, aki beleköp valamit a levegőbe, főleg a saját blogjába, anélkül, hogy előtte végiggondolná. Az, hogy te ezt hiszed, talán épp azt jelenti, hogy felétek ez így megy. De ez sem biztos.
Valóban alszok, de ébren is vagyok, ez egy relatív fogalom. Egy cionista, vagy egy drogos szerint, biztos hogy alszok. Vagy egy alvó ember szerint is. Viszont az az oldal, ahova én szellemben és értékrendileg a voksomat teszem, aszerint én ébredező, éber vagyok. Ez pedig az élet oldala. Nincs miről beszélni.
Sajnos el szoktam olvasni az index.hu t és a különböző "ellenoldali" cikkeket, szerintem egy éber embert még jobban felháborít egy népszabadság címlap, mint a Magyar Hírlapé. Ahogy a hazugságot elénk dobják.
Az ellenoldal cikkei közül néhányat egyébként a salátán vagy a kurucon, hogy az ismertebbeket említsem is megtalálsz.

A stílusuk lehengerlő és csodálatra méltó hogy milyen erőszakosan próbálnak a fejünkbe tömni hazugságokat. És milyen formában.

Azért ide érkezett a legtöbb komment, mert ez nem valami mellett, hanem valamivel szemben foglal állást, és szerintem elég nagy gáz, hogy ez érdekli az embereket.

A másik pedig, hogy te szoktad e olvasni, a salátát vagy az egyéb rasszista-trappista médiumokat?
 
 

Palkovicsné 2009.10.04. 09:21:05

@joha: Csáó!

Szerintem hagyd, felesleges... van egy szint, ami alatt már nem érdemes... ráadásul ez az Ő blogja, azt ír, amit akar... Majd egyszer, egy pár év múlva visszatekint és megmosolyogja a mai dolgait... felébredni, meg csak magától tud :-)

most gondolom jön a kitiltás, de többet úgysem írtam volna... mert nem értelmezi a hozzászólásokat, hanem mindent támadásként él meg... az utolsó mondatát nem is értem... ki mondott rasszista-trappista jelzőt az Ő "oldalának" médiumaira? A válasz nem más, mint, hogy SAJÁT MAGA.... azt sugallja, hogy ez mások véleménye, pedig csak Ő használja... ezzel igazolja a saját maga által indított támadó írásokat... szerintem ezen kellene elgondolkodnia... bár Ő mindent jobban tud mindenkinél... szóval ez egy nehéz ébredés lesz... de mi drukkolunk Neked, kicsi Tomtin!

Szióka-mióka!

Palkovicsné

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hitvanysagok.blog.hu/api/trackback/id/tr401426315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása