HTML

palkovicsné

... a megoldás egy jó nagy belesz@rás lenne, de nehéz nem reagálni a tükörországban elhangzott dolgokra... hitványságokra reagálunk.... mi...

Friss topikok

Linkblog

Mielőtt törölve lesz... érvelés TÜKÖRORSZÁGBÓL.... :-)

2009.09.25. 15:42 Palkovicsné

egynek jó lesz.... az alábbi bejegyzés Tomtin blogjából származik... ki-ki döntse el maga, hogy Tomtin vagy Palkovicsné hozzászólása üti meg a normális hangot és tartalmaz több komolyan vehető érvet és értelmes gondolatot...

Üdvözlettel:

Palkovicsné

... A téma indító blogbejegyzést elolvashatjátok: http://tomtin.blog.hu

 

South Park-Mi bújik a vicces álarc mögött?

És most nézzük Tomtin és Palkovicsné véleményét, illetve a stílust.... :-)

 

 

tomtin 2009.09.22. 17:29:59

hiába van az a rész, az indexen is vannak hasznos cikkek, azt mondjuk vehetjük egy öngólnak, ám ettől a pár öngóltól eltekintve ugyanúgy árad belőle a globalizációra buzdítás és a butítás
szerintem.
 
 

Döm/ · http://f-utoirat.blog.hu 2009.09.22. 17:32:42

@tomtin: Ezzel csak az a baj, hogy aki megpróbálja értelmezni ezt mint szatíra, de bizonytalan és elolvassa ezt az írást az teljesen vakvágányra kerül. Hamarosan visszavágok egy Magyar népmesék című bejegyzéssel ;)
 
 

tomtin 2009.09.22. 18:26:52

DömeTomi: hát vágj vissza, de érik neked egy bannolás :):D mint salátán
 
 

Palkovicsné 2009.09.22. 18:33:07

Háát szerintem:

1. a south park inkább az általad is oly sokszor emlegetett TÜKRÖT tartja az amerikai nép elé (s mivel "megglobalizálódtunk", ezt a tükröt mi is láthatjuk)
2. én nem tudom, hogy ezeket a "leszart gyerekes családmodelleket" honnan veszitek, de én nem igazán találkoztam még vele... laktam lakótelepen is és kertvárosban is... többnyire normális családokat ismerek...
3. ha Te a saját értékrended szerint ki tudod szűrni, hogy mi tetszik és mi nem, mit fogadsz el igaznak és mit nem, akkor miért nem adod meg az esélyt másnak is erre? miért lenne mindenki más agymosott, döntéképtelen, gondolkozásra képtelen egyed? miért ne lehetne egy fél órácskát szórakozni a south parkon, megmosolyogva az amerikai nép kifigurázását és utána, mintha mi sem történt volna élni tovább a kis világunkban? nem hiszem, hogy a sp-tól lennék kersztényellenes, meleg, vagy magyargyűlölő...
4. a többit elfelejtettem :-)

pacsi

Palkovicsné
 
 

Palkovicsné 2009.09.22. 18:39:43

meg is van, beugrott:

ha minden kimaradna a SP-ból, amit felsoroltál "hibaként", akkor egy 25 perces dokumentumfilm maradna belőle, ami akár lehetne fekete-fehér is... én Peter Griffin szavaival élve: UUUUUNCSI lenne...

csáó!

Pné
 
 

tomtin 2009.09.26. 21:40:41

1.Tyú nem is tudtam, hogy átlagos amerikában, hogy a tanár abberált, tökjó tudni. Ez tényleg jó tükör. Ez rondább képet fest az amcsikról, pedig ők sem piskóták, és ezzel inkább lefelé húz, a másik meg ha tudják hogy tükröt kell az emberek elé tartani, tudhatnák azt is a szerkesztők, hogy egy olyan lezüllöt nép, mint az amerikai, nem képes belenézni a tükörbe és nem aképp fogja fel azt. 
2. Vagy véletlenek hálójába keveredtél, vagy vak vagy, esetleg nem is ismerted igazán a családokat. Bár az utóbbi kettőre nagyobb az esély. Menj el egy szórakozóhelyre,nézd meg a tinilányok mit meg nem tesznek a vipben és a vcben, én ezt a szememmel tapasztaltam, és nem kellett érte messzire mennem. Nézz meg egy füves helyet és hogy hány éves emberek tépnek. Nézz meg hogy a bűnelkövetéseknek hány százalékát viszik véghez fiatalkorúak. Ha a családok normálisak lennének, ez beleférne? Ezen állításod banális és talán jól mutatja mennyire el vagy te is süllyedve ebben a mély pöcegödörben, amit a mifajtánk csak alvásnak nevez.
3. Nem mindent tudok kiszűrni én se és te se, de abban megállapodhatunk, hogy nem úgy látom a dolgokat, mint egy átlagmagyar tv2néző.
Magamnak adom meg az esélyt azzal hogy ezt ide írom, és másoknak is, hogy követhessék, mert szerintem az élet a helyes és nem a halál, ezek a képek pedig életellenesek szerintem. Másoknak is meg van az esélye, miért venném el ezzel tőlük? Miért nem mered feltenni ezeket a kérdéseket magadnak, mielőtt beírsz?
Lehet bárkinek blogja, és ott leírhatja a véleményét, nekem is. Az hogy te nem engednéd nekem azzal a diktatúra felé mutatsz.
Az írásod többi része már sajnálatosan mély szintre süllyed, amit én nem tudok lereagálni. Mintha nem is értelmezted volna az írást. Én azt javaslom neked, pedig a "-né" miatt talán nem 2 év köztünk a korkülönbség, hogy nézz szét jobban az interneten, hallgasd meg mindkét oldal érveit és történeteit. A jutúbon nagyon jó videókat találhatsz FankaDeli favoritjai vagy a jobbikmedia által feltöltött videók között. Ezek után gondolod át a dolgokat mégegyszer, és talán felébredsz, én kívánom neked, mert amúgy értelmesnek tűnsz nekem.
4. az utolsó pontod olyan, mintha elfogadnád az összes dologot, amit hibaként leírtam, csak szórakozhass egy kicsit. Ez aztán mélyálom.
(15 vagyok egyébként)
 
 

Palkovicsné 2009.09.27. 22:58:10

Szia!

Köszi a választ! Bár nem került közelebb egymáshoz a nézetünk, de legalább beszélgetünk!

1. Itt kellene kicsit elvonatkoztatni a dolgoktól és nem mindent szó szerint értelmezni, néha a tágabb környezetet is vizsgálni kell, hogy a VALÓDI jelentést megtaláld! Azért mert Garisson bácsi, aki meleg, meg átoperáltatja magát, éppenséggel tanár a sorozatban, még nem jelenti azt, hogy amerikában minden tanár meleg és identitászavaros lenne... szerintem, de ez csak az én értelmezésem...

2. igen, igazad van, van nagyon sok rossz példa IS!!! Itt a hangsúly az IS-en van... elolvasva jó néhány FankaDeli topicos hozzászólást és Salátás írást, nekem kicsit az jön le, hogy Ti úgy állítjátok be, hogy rajtatok kívül mindenki más alszik, nem lát, értelmileg leépült és nem normális családban él... az általam ismert többség normális... (és remélem, most nem fogod megmagyarázni, hogy én látom rosszul azokat a családokat, akiket én ismerek)... én is egy általam normálisnak tartott családban nőttem fel, nem érzem úgy, hogy álomban tölteném el minden napomat... úgy gondolom, hogy a helyén tudom kezelni a dolgokat és el tudom dönteni, hogy mit tartok igaznak és mit nem, mit bír el a tolerancia küszöböm, mit nem és mi az ami az értékrendemnek megfelel... ráadásul még boldog is vagyok...
Úgy gondolom, hogy én nem nyilatkoztattam ki Rólad semmit, Te pedig egyből mély álomba süllyedt alvónak titulálsz, pedig csak nem értettünk egyet egy két dologban.... Így nagyon nehéz építő vitát folytatni az élet dolgairól, s a South Parkról...
3.Ha Te azt tanácsolod nekem, hogy olvassak és értelmezzek, mielőtt beírok és válaszolok, akkor ezt kérem én is Tőled! Ha figyelmesen elolvasod az első hozzászólásomat, sehol nem hangzik el, amit kifogásolsz, nevezetesen, hogy én ne engedném Neked, hogy blogolj és elmond a véleményed... Az én értékrendem szerint MINDENKI elmondhatja a véleményét, még ha nekem nem is tetszik és nem cimkézem fel egyből, hogy alvó, stb., stb...
Jól teszed, ha nem vagy "átlagmagyar tv2 néző", mindent át kell gondolni és nem szabad egyből bólogatni rá... (kérdésem, hogy ha Feri ír valamit, azt is átgondolod, vagy egyből kp-nek veszed? Hidd el, nem kötekedni akarok, mielőtt azt vennéd le belőle...)
4. Nem hiszem, hogy nagy ébredésre lenne szükségem...
5. pont most kezdődik a SP... úgyhogy léptem... bocsi...

Köszi! Szia!

Palkovicsné
 
 

tomtin 2009.09.28. 19:23:32

Sajnálom, hogy mindig nem értesz és a sorok értelmezése helyett csak a sajátodat nyomod.
Én megértem, mert ilyen a társadalom nagy része, de ez még nem jelenti azt, hogy neked, nekünk, nekem is ilyennek kéne lenni.
Mr garrison példája csak egy elcsépelt melléklet volt, írhattam volna helyette 100 másikat, de itt nem azon volt a hangsúly, hanem azon a példán keresztül értelmezd a mondanivalókat és az érvet. De Te ehelyett a példára koncentráltál.
Nem nagyon sok rossz példa van, hanem a családok többsége ilyen. Ha kíváncsi vagy rá, nem csak a levegőbe akarsz beszélni kérdezz meg egy hozzáértő embert, én tudom a saját osztályomban, milyen családi és lelki problémáik vannak az osztálytársaimnak vagy akár nekem is. Ha más emberek felől érdeklődöm ugyanezt látom, kicsit ki kéne kelned ebből és kicsit jobban körülnézned,hogy hogy néznek ki a családok. De addig amíg meg sem próbálod megközelíteni a véleményünket, addig nem is fogod érteni az egészet. Látod ahelyett hogy megnézed amit mondtam, csak nyomod a saját hülyeséged hogy én nézzek utána a tiédnek. Ha te valóban úgy gondolod, hogy é nem gondolom át, amit te írsz, akkor nem abba kéne menekülni, hogy"te se tetted ezt velem" hanem megnézni, és akkor elmondhatnád, hogy na látod ennyiben különbözünk. De te még ezt se teszed meg, hanem idejössz, és a képembe vágod, hogy mert te se nézted meg. Ez azért elég gáz egy ilyen korú hölgytől.
Kérlek idézz nekem olyan sorokat ahol azt taglózzuk, hogy mi ébren vagyunk mások pedig nem. Ebben is különbözünk, hogy mi épp, hogy nem mondjuk ezt, és hogy mifelénk nem jellemző ez az űbermens komplexus. Persze az is kérdés hogy ki az a "mi"?
Sajnos mi is alszunk a magunk módján és mi sem élünk normális családi, szociális körülmények között, ahogy mondtam, ebben különbözünk, hogy mi ezt nem tagadjuk. Persze nehéz úgy elkezdeni gondolkodni, ha a környezetünk lefogja a lehetőségeink, de attól még tehetjük. Nagyon sokan úgy ébrednek fel, hogy a környezetük épp ellenkező irányba húzza őket.

Ha Te ennyi betű után sem akarod megérteni a dolgot, akkor nem csodálom, hogy azt mondod, minden család normális a környezetedben.
Remélem azért leültök a tévé elé vasárnap esténként, aztán megisszátok a kis kokakólátokat, meg a túróruditokat megeszitek, és még vigyorogtok is hozzá, milyen jól éltek.
Hát így elég nehéz lesz normálisan nyilatkozni a dolgokról és érdemben vitázni.
Te nem érzed magad félrevezetett(alvó)embernek?Egy fórumon nem tud kezelni a problémákat, hát akkor a magánéletben?
Mit tartasz igaznak?
Ez már a végső pont, elismered, hogy megeszel minden hazugságot.
A tolerancia küszöböd nem bírja el azt, ha be kell ismernie, hogy nem neked van igazad.
Hogy mik felelnek meg az értékrendednek, azt itt már fent leírtam. Ez aligha titulálható értékrendnek.
"Úgy gondolom, hogy én nem nyilatkoztattam ki Rólad semmit"
Többek között ezért a mondatért nem fogok neked idézgetni mostantól.
Ha valóban boldog lennél nem ide írogatnál, mert személyes támadásnak veszed az írást.
Nem a véleménykülönbség volt a hiba, hanem a szintkülönbség.
Tényleg nagyon nehéz lenne így használható vitát folytatni
Hiába kértelek rá, nem néztél semminek utána, és még akkor is neked áll feljebb, nyomod a saját butusságod.
Ott fent a soraidból megint csak azt vetted ki, amiben belém köthetsz.
Te azt mondtad, hogy én nem adom meg másoknak a lehetőségeket, a vélemény kinyilvánítására. Ebből nekem az jön le, hogy az én blogom befolyásolja az embereket a gondolkodásban. És ez neked nem tetszik. Ezután az említett soraid is diktatórikus értelműek.
Persze mindenki fejtse ki a véleményét, a vonagló buzik is, aztán majd nézünk, hogy a gyerekek is utánozzák.
Igen, ha Feri ír valamit, azt általában nekem is át kell gondolni, hiszen anélkül nem érteném meg.
A soraid után viszont te tűnsz annak, akik mindent elhisz utánanézés nélkül, amit mondanak neki. És ugye nevezhetjük enyhén szólva hitelesebb forrásnak azt, amit Feri mond, mint amit a tv2 vagy bármelyik híradó, kicsit máshogy érvelnek, vagyis inkább az egyik érvel, a másik csak odadob eléd valamit, és aztán sokan elhiszik.
Az utolsó két pontodra már nem is lehet mit mondani. Nagyon sajnálom, hogy ennyire keménykobakú vagy.

Ám én se vagyok végtelenül toleráns, az óvodát már túl kellet volna lépni szellemben. Én nem fogok itt különórát tartani.

Ha a következő hszed is ilyen semmitmondó lesz, akkor törölni fogom, vagy csak szimplán nem reagálok rá.
Miért az érdekli az embereket, ami ellenkező az ő véleményükkel és miért itt van a legtöbb komment?
Miért nem a csodákról írás alatt?
Miért nem a számotokra építő dolgokkal foglalkoztok?
Gondolom az egyik ok az lehet, hogy nem is értitek az utolsó két bejegyzést.
Szóval innentől nem fogok neked ilyen hosszú hszeket írni, ha egyáltalán nem akarod megérteni, csak a saját hülyeséged nyomni.
 
 

Palkovicsné 2009.09.28. 22:45:28

Köszi a választ! Igazad van!

Üdv!

Palkovicsné
 
 
 
 
 
 
 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hitvanysagok.blog.hu/api/trackback/id/tr891406650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása